بچه های دوره 10 دبستان پارسا

۲۴ مطلب در بهمن ۱۳۹۲ ثبت شده است

۲۹
بهمن
۹۲
مهم نیست از کدام سیم کارت اعتباری استفاده می کنید مهم این است که برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از چه روشی استفاده می کنید، دریچه فناوری اطلاعات با معرفی اپلیکیشن اندرویدی "پمپ شارژ" بستری امن و البته مطمئن را برای شما فراهم می آورد تا به راحتی در هر ساعت از شبانه روز که باشید به راحتی بتوانید برای سیم کارت اعتباری خود شارژ خریداری کنید.


  • پارسا منصوری وحید
۲۸
بهمن
۹۲

Photo Editor by Aviary یکی از محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی در زمینه ویرایش تصاویر است. با این برنامه قادرید نه تنها اندازه، وضوح، روشنایی، کنتراست و اشباع رنگی تصاویر را تغییر دهید بلکه ده‌ها افکت زیبا روی آن‌ها اعمال کرده و سپس با افزودن قاب‌ها و برچسب‌های زیبا یک تصویر جذاب برای به اشتراک گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی خلق کنید.


  • پارسا منصوری وحید
۲۷
بهمن
۹۲
Ace Translator یکی از بهترین مترجم های موجود برای رایانه است، این برنامه کم حجم برای ترجمه متون به زبان های مختلف جهان به صورت آنلاین عمل می کند و دسترسی به اینترنت برای کار با این نرم افزار ضروری است. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود صفحات وب، ایمیل ها، نامه ها و ... را به زبان های زنده ترجمه کنید. همچنین نرم افزار از زبان های فارسی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، چینی، روسی، هلندی، کره ای و ... پشتیبانی می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: موتور جستجو قدرتمند، سرعت بالا در ترجمه متون طولانی، امکان تهیه نسخه چاپی از متون و ... اشاره کرد.با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی؛
  • پارسا منصوری وحید
۲۷
بهمن
۹۲
 Just play: Brain games 4 یک بازی فکری برای سنجش میزان هوش و پرورش استعدادهای مغز انسان است. شما باید در این بازی به سوالات و معماهای مرتبط به ریاضی پاسخ دهید، هر چه به سوالات بیشتری پاسخ صحیح دهید یعنی این که دارای بهره هوشی بالایی هستید. در ضمن استفاده از این بازی و پاسخ مکرر به سوالات آن سبب شکوفایی استعدادهای مغز شما می شود. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: نشان دادن میزان هوش، استفاده از سوالات و روش های علمی، سازگاری با اکثر گوشی های دارای پلتفرم جاوا و ... اشاره کرد. دریچه به شما پیشنهاد می کند این بازی فکری و آموزشی را به صورت رایگان دانلود کنید.

 

  • پارسا منصوری وحید
۲۶
بهمن
۹۲

فقط و فقط برای مشترکین همراه اول

آوای انتظار از جمله محبوب‌ترین سرویس‌های همراه اول به شمار می‌رود و مشترکین بسیاری با انتخاب آهنگ مورد علاقه خود، از این سرویس بهره‌مند می‌شوند. تنوع خوانندگان و آهنگ‌ها گاهی تصمیم گیری را برای کاربر دشوار می‌کند و یافتن آوای انتظار مورد نظر را تبدیل به امری مشکل می‌کند.





  • پارسا منصوری وحید
۲۶
بهمن
۹۲

برای اندروید؛

اگر پیامک های موجود در تلفن همراه برای شما اهمیت زیادی دارند و خواهان نگه داری آن ها برای همیشه هستید، بهترین گزینه برای حفظ سلامتی پیامک های موجود در گوشی یا تبلت اندرویدی تهیه نسخه پشتیبان است. برنامه SMS Backup & Restore Pro می تواند از تمامی پیامک ها متنی و چند رسانه ای موجود در گوشی هوشمند شما نسخه پشتیبان تهیه کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ذخیره فایل بکاپ با فرمت xml، امکان تهیه خودکار نسخه پشتیبان، قابلیت جستجو در فایل ها و ... اشاره کرد. در ضمن هر موقع نیاز به بازگردانی نسخه پشتیبان داشتید، می توانید با یک کلیک نسخه پشتیبان را جایگزین نسخه اصلی کنید.

  • پارسا منصوری وحید
۲۴
بهمن
۹۲
  • پارسا منصوری وحید
۲۴
بهمن
۹۲

به گزارش دوره ده؛ بخش عمده‌ای از رسانه‌های موجود در فضای مجازی برای نمایش بر روی مرورگرتان نیاز به افزونه مرورگر Flash Player یا Shockwave Player است. امکانی که این نرم افزار برای شما میسر می کند اجرای کلیپ‌های فلش در محیط ویندوز و مرورگرهای اینترنت است.


  • پارسا منصوری وحید
۲۴
بهمن
۹۲
به گزارش دوره ده؛ بازی فکری حل معمای درب های بسته از بازی های جذاب و اعتیاد آور ویژه گوشی های اندرویدی است، که امروز قصد معرفی نسخه بروز رسانی شده بازی را داریم. در بازی 100 Doors: Aliens space شما در جهان مکانیزه و آهنی قرار گرفته اید و برای گذر از این جهان باید با حل کردن و پاسخ دادن به سوالات هر مرحله، درب های بسته را باز کنید و راهی مرحله بعد شوید. در این نسخه 80 مرحله مختلف با درجه سختی متنوع گنجانده شده است که  هر چه در بازی پیشرفت کنید پاسخ دادن و حل کردن معماهای موجود سخت تر خواهد شد. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک عالی، موسیقی متن زیبا، وجود مراحل و سطوح مختلف اشاره کرد. توجه داشته باشید که این بازی در سراسر جهان بسیار محبوب است و 40 میلیون کاربر سعی می کنند درب های موجود در این بازی را باز کنند.

 
  • پارسا منصوری وحید
۱۵
بهمن
۹۲

 صبر کنید...

به گزارش دوره ده Chromium نام مرورگر جدید گوگل می‌باشد که به صورت متن باز ارائه شده است. این مرورگر با سرعت و امنیت بسیار بالا اقدام به نمایش صفحات وب می کند. در طراحی این مرورگر سعی شده بسیاری از الگوریتم‌های زائدی که باعث کند شدن سرعت جستجو می‌شوند، حذف شود، تا مرورگری با امنیت و سرعت بالا را تشکیل دهد. از ویژگی‌های مهم Chromiumمی‌توان به امنیت بسیار بالایی در مقابل ویروس‌ها و دسترسی‌های غیرمجاز اشاره کرد.

  • پارسا منصوری وحید