بچه های دوره 10 دبستان پارسا

فقط و فقط برای مشترکین همراه اول

آوای انتظار از جمله محبوب‌ترین سرویس‌های همراه اول به شمار می‌رود و مشترکین بسیاری با انتخاب آهنگ مورد علاقه خود، از این سرویس بهره‌مند می‌شوند. تنوع خوانندگان و آهنگ‌ها گاهی تصمیم گیری را برای کاربر دشوار می‌کند و یافتن آوای انتظار مورد نظر را تبدیل به امری مشکل می‌کند.






اپلیکیشن آوایاب، نام جدیدترین برنامه‌ای است که برای حل این مشکل از سوی شرکت راهکارهای همراه کارینا به بازار عرضه شده است. این اپلیکیشن رایگان، شرایطی را فراهم می‌کند تا کاربر بتواند لیست کلیه خوانندگان را مشاهده نماید و حتی در میان آن‌ها به جستجو بپردازد. پس از انتخاب خواننده، کلیه آواهای انتظار و کدهای فعال سازی، برای کاربر ارسال می‌شود.
یکی از مهمترین ویژگی‌های آوایاب، عدم نیاز آن به اینترنت است. این قابلیت این امکان را به کاربر می‌دهد تا در هر کجا و در هر زمان، لیست آواهای انتظار مورد نظر خود را دریافت کنید و نسبت به فعال سازی آن‌ها اقدام کند. این اپلیکیشن از طراحی زیبا و در عین ساده‌ای بهره می‌برد، که همین موضوع کار کردن با آن را بسیار سریع و لذت بخش می‌کند.

  مشخصات
  حجم: 2.13 مگابایت
  نسخه: 1.0
  اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
  امتیاز: 


با تشکر از:
  • پارسا منصوری وحید

نظرات  (۱)

با هوش اگه کسی ایرانسل داشته باشه چی کار کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی