بچه های دوره 10 دبستان پارسا

۴۵ مطلب در اسفند ۱۳۹۲ ثبت شده است

۲۹
اسفند
۹۲
یکی از پر سفرترین استان های کشور، استان گیلان است که شاید شما هم برای سفر به این استان برنامه داشته باشید. نرم افزار "عید بریم شمال" می تواند شما را با تمامی جاذبه های گردشگری اعم از طبیعی یا تاریخی آشنا کند. همچنین نرم افزار دارای یک نقشه اختصاصی است که می تواند شما را تا رسیدن به مقصد مورد نظر راهنمایی کند. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: دسترسی به اینترنت، محیطی جامع و زیبا، ارائه اطلاعاتی کامل از هر شهر و ... اشاره کرد.

 

  • پارسا منصوری وحید
۲۹
اسفند
۹۲

امروزه داشتن حداقل یک حساب Email برای همه ضروری است چرا که دیگر متداول‌ترین راه ارتباطی شده است. نرم افزار Thunderbird محصول شرکت موزیلا یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه مدیریت ایمیل است که همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما کاربران به ارمغان می‌آورد.اصول کاری این برنامه مقابله با ویروس‌ها و اسپم‌ها است، با نصب این برنامه از شر هرزنامه‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی راحت خواهید شد، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه‌ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی‌های برتر این نرم‌افزار محبوب می‌باشد. Thunderbird در لغت به معنای "مرغ افسانه‌اى موجد رعد و برق" می‌باشد.
  • پارسا منصوری وحید
۲۹
اسفند
۹۲

Google Translate یک دیکشنری کم حجم و قدرتمند برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. این برنامه قابلیت ترجمه کلمات و جملات را به 64 زبان مختلف از جمله زبان فارسی را دارد. همچنین شما می توانید به جای تایپ کلمه مود نظر آن را بگویید تا برنامه معنی آن کلمه را برای شما ترجمه و یا تلفظ کند که قادر به تشخیص 17 زبان گفتاری و ترجمه شنیداری آن به 40 زبان را داراست. اگر روزانه با سایت‌های خارجی زبان زیادی سر و کار دارید این برنامه برای شما 100 درصد مفید خواهد بود چرا که برنامه قابلیت ترجمه آن به زبان فارسی را نیز دارد.

  • پارسا منصوری وحید
۲۹
اسفند
۹۲

Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer ,Opera, سافاری و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات می‌دانند.

  • پارسا منصوری وحید
۲۸
اسفند
۹۲
دیکشنرهایی که امروزه بیشتر مورد استفاده کاربران رایانه قرار می‌گیرد، اکثراً دارای اشکالاتی مثل عدم وجود کرک کامل، استفاده‌ زیاد از منابع سیستم (RAM و CPU)، جاسوسی از اطلاعات خصوصی و... می‌باشد. دیکشنری رایگان و متن باز GoldenDict بسیار مفید و مطمئن بوده و می‌تواند جایگزین بسیاری از دیکشنری‌ها باشد که برنامه‌ بابیلون (فرمت .BGL) را به‌طور کامل پشتیبانی می‌کند.

  • پارسا منصوری وحید
۲۸
اسفند
۹۲

با این که من پرسپولیسی نیستم ولی برا شادی هواداران دوره ده دست به هر کاری می زنم حتی اگر استقلالی باشم.

 شاید شما هم یکی از طرفداران تیم محبوب پرسپولیس باشید. در ادامه به شما نرم افزار ویندوز وفنی را معرفی می کنیم که توسط جناب شمسی تهیه شده است. این نرم افزار به سایت رسمی پرسپولیس متصل است. می توانید این نرم افزار را از انتهای مطلب دانلود کنید.



  
  • پارسا منصوری وحید
۲۸
اسفند
۹۲


بازار یک نرم افزار برای دانلود رایگان هزاران نرم افزارهای ایرانی و خارجی برای سیستم عامل اندروید می‌باشد.
بازار، محلی برای عرضه و فروش برنامه‌های اندرویدی می‌باشد که به طور ویژه به کاربران ایرانی سرویس دهی می‌کند. سایت بازار در تلاش است تا کانال توزیع مناسب و راحتی میان برنامه‌نویسان و کاربران دستگاه‌های اندرویدی در ایران ایجاد کند تا ایرانیان نیز بتوانند همچون کاربران دیگر، از امکانات اولیهٔ تلفن‌های هوشمند که در برنامه‌هایشان خلاصه می‌شود، به راحتی استفاده کنند.
 
  • پارسا منصوری وحید
۲۸
اسفند
۹۲

Glary Utilities Pro مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزایش سرعت، تعمیر و محافظت از کامپیوتر شما می‌باشد. این برنامه به شما اجازه حذف فایل‌های زائد، کلیدهای رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی های شما را ممکن می‌سازد. همچنین با این برنامه می‌توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید. علاوه بر این‌ها Glary Utilities Pro دارای آیتم‌هایی برای بهینه سازی حافظه، پیدا کردن، ثابت کردن، حذف میانبرهای نامعتبر ویندوز و پاک کردن برنامه‌های نصبی می‌باشد.


  • پارسا منصوری وحید
۲۸
اسفند
۹۲

با ارز پوزش به دلیل زیاد بودن این مطلب به جا ی آ ن که در صفحه ی (همه چیز برای خواندن) باشددر صفحه ی (دانلود )گذاشته شد.با ارز پوزش مدیر وب

نرم افزار winrar بهترین و محبو ترین برنامه فشرده سازی و مدیریت فایل های فشرده در رایانه است. گاهی از اوقات به یک مشکلی در برنامه های کامپیوتری برمی خوریم که فکر می کنیم حل کردنش کار بسیار سختی است ولی در صورتی که آن قدرها هم که به نظر می آید سخت نیست، می شود با دو تا سوال از دیگران یا گشتن تو سایت های معتبر هم جواب را پیدا کرد و هم مشکل را حل کرد. حالا ما هم قصد داریم به صورت خیلی ساده برای شما طریقه ی نصب و استفاده از یکی از برنامه های آسان و پرکاربرد را آموزش دهیم.
  • پارسا منصوری وحید
۲۸
اسفند
۹۲

؛ اینجا برای شما کاربران ویندوزهای هفت و هشت یک پوسته زیبا به نام Beautiful Blossoms را آماده کرده‌ایم. این پوسته که محصولی از شرکت مایکروسافت می باشد 15 تصویر مختلف از شکوفه‌های زیبا را در خود جای داده است. این پوسته حجم کمی نسبت به سایر پوسته‌های مشابه خود دارد و به همین جهت دریچه این پوسته زیبا را برای شما کاربران ویندوز هفت و هشت توصیه می‌کند.

  • پارسا منصوری وحید