بچه های دوره 10 دبستان پارسا

۲۲ مطلب در دی ۱۳۹۲ ثبت شده است

۲۹
دی
۹۲
Aviary یکی از محبوب ترین نرم افزارهای اندرویدی در زمینه ویرایش تصاویر می باشد که سال 2013 به عنوان یکی از بهترین برنامه ها در همین زمینه توسط گوگل معرفی شد.
به گزارش دوره ده؛ Aviary یکی از محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی در زمینه ویرایش تصاویر است. با این برنامه قادرید نه تنها اندازه، وضوح، روشنایی، کنتراست و اشباع رنگی تصاویر را تغییر دهید بلکه ده‌ها افکت زیبا روی آن‌ها اعمال کرده و سپس با افزودن قاب‌ها و برچسب‌های زیبا یک تصویر جذاب برای به اشتراک گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام خلق کنید.


  • پارسا منصوری وحید
۲۹
دی
۹۲
به گزارش دوره ده؛ Hablolmatin را می توان به عنوان بهترین قرآن صوتی دانست، این نرم افزار حاصل تلاش های برنامه نویسان کشورمان است. برنامه معرفی شده به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد توانسته است در جشنواره بین المللی قرآن عنوان بهترین نرم افزار قرآنی را به خود اختصاص دهد. توجه داشته باشید که برای استفاده از صوت نرم افزار باید آن ها دانلود کنید و در نسخه رایگان قادر به استفاده از تمامی صوت ها نخواهید بود. قابلیت های فعال نسخه آزمایشی عبارت اند از: 10 ترتیل از قاریان برجسته، یک ترجمه فارسی، استخاره. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: فونت های زیبا و دارا بودن زوم بالا، ترجمه فارسی، محل نزول سوره و ... اشاره کرد. در ضمن می توانید به صورت آنلاین در ختم قرآن سراسری شرکت کنید.

  


  • پارسا منصوری وحید
۲۹
دی
۹۲
ClassPlus برای اندروید؛
دانلود
به گزارش دوره ده؛ اگر دانش آموز یا دانشجو هستید، بدون شک این نرم افزار ClassPlus می تواند به شما کمک کند بهترین برنامه ریزی و مدیریت را برای زندگی تحصیلی خود داشته باشید. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید برای انجام امور درسی مانند: زمان انجام تکالیف، امتحان، زمان مطالعه هر درس و ... برنامه ریزی مناسبی را تهیه کنید. شما می توانید زمان امتحانات خود را وارد نرم افزار کنید، تا در زمان معین یاد آوری کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان سایلنت گوشی به صورت خودکار، قابلیت یاد آوری امتحانات و زمان کلاس ها، امکان برنامه ریزی برای سطوح مختلف تحصیلی (راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه) و ... اشاره کرد.

  
  • پارسا منصوری وحید
۲۸
دی
۹۲



ویرایش حرفه ای تصاویر در ویندوزفون + دانلود نرم افزار



به گزارش دوره ده؛ نرم افزار Vintage Camera یک برنامه فوق العاده قدرتمند جهت ویرایش تصاویر موجود در تلفن همراه دارای سیستم عامل ویندوز است. برنامه برای ویرایش تصاویر ابزارهای مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد، که برخی از این ابزارها عبارت اند از: برش، تنظیم رنگ، قاب، افکت های گوناگون، امکان افزودن متن به تصاویر و ... . این نرم افزار را می توان به عنوان بهترین برنامه ویرایش تصاویر در ویندوزفون دانست. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، یکپارچه سازی شده با ویندوزفون 8، محیط کاربری ساده و ... اشاره کرد. دریچه به شما پیشنهاد می کند برای خلق تصاویر هنرمندانه این نرم افزار را به صورت رایگان دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید.

 

  • پارسا منصوری وحید
۲۵
دی
۹۲
ویژه اندرویدی ها؛
سوار موتور خود شوید و با نهایت سرعت در خیابان های شهر رانندگی کنند، برای نجات جان دوستانتان سعی کنید تمامی امتیازات و سکه های موجود در بازی را جمع آوری کنید.
به گزارش دوره ده؛ از محبوب ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی، بازی های موتور سواری هستند که پرطرفداران فراوانی را برای خود جذب کرده اند. بازی موتور سواری Dhoom:3 the gameبرگرفته شده از داستان یک فیلم هندی است و اتفاقات موجود در آن در خیابان های شهر شیکاگو رخ می دهد، شما وظیفه دارید برای نجات جان خود و دوستانتان با نهایت سرعت در خیابان رانندگی کنید و از دست پلیس های شهر فرار کنید. برای افزایش سرعت موتور خود سعی کنید سکه ها و امتیازات موجود در مسیر را جمع آوری کنید تا بتوانید در مواقع مورد نیاز نیترو (شتاب دهنده سرعت) خریداری کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: کنترل آسان، ارائه نسخه های بروز رسانی به صورت مداوم، داستان هیجان انگیز و ... اشاره کرد.


  • پارسا منصوری وحید
۲۵
دی
۹۲
با نرم افزار PrinterShare Mobile Print می توانید به راحتی فرمان چاپ را از گوشی و یا تبلت اندرویدی خود به چاپگر ارسال کنید.
به گزارش دوره ده؛ PrinterShare Mobile Print نرم افزار جالب و کاربردی است که با آن می توانید به راحتی از طریق گوشی و یا تبلت اندرویدی خود به پرینترهایی که قابلیت اتصال از طریق Bluetooth و Wi-Fi را دارند متصل شده و از راه دور به پرینتر فرمان پرینت صادر کنند. دیگر نیاز نیست برای پرینت تصاویر گرفته شده با گوشی حتما آن ها را وارد کامپیوتر کرده و بعد پرینت بگیرید کافی است نرم افزار را اجرا کرده و به چاپ کردن اسناد و تصاویر کنید.

  
  • پارسا منصوری وحید
۲۴
دی
۹۲




      

  • پارسا منصوری وحید
۲۴
دی
۹۲

بازی "تنیس روی میز" برای ios + دانلود


به گزارش دوره ده؛؛ بازی تنیس روی میز یکی سریع ترین بازی های توپی جهان است، که برای عملکرد مناسب در این بازی باید دارای سرعت و دقت عمل بالایی باشید. در این گزارش قصد معرفی شبیه ساز تنیس روی میز برای گوشی های دارای سیستم عامل ios را داریم. مهم نیست که مبتدی هستید یا حرفه ای، بازی Virtual Table Tennis 3 می تواند با گرافیک و شبیه سازی فوق العاده خود هیجان را به شما هدیه دهد. شما می توانید با دو سبک متفاوت به مسابقه بپردازید: 1- انفرادی - 2 - تیمی؛ در این حالت شما با بازیکن مجازی یار می شوید و در برابر حریفان به مسابقه می پردازید. در ابتدا شما می توانید به وسیله بازی آموزش های لازم را فرا بگیرید و در بازی های دوستانه شرکت کنید تا برای مسابقات جهانی آماده شوید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: کنترل راحت، رابط کاربری دقیق و هوشمند، امکان انتخاب سطح دشواری و ... اشاره کرد.

  • پارسا منصوری وحید
۲۳
دی
۹۲

مجموعه فونت‌های پرکاربرد فارسی + دانلود

به گزارش دوره ده؛ به نقل از واحد ارتباطات دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی، فونت‌های فارسی اغلب در انطباق با استانداردهای ملی و بین‌المللی و همچنین از نظر قواعد زیباشناختی، کاستی‌های بسیاری دارند. از این رو کارگروه خط و زبان فارسی در محیط رایانه‌ای دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی، اصلاح و استاندارسازی 39 خانواده فونت فارسی را در دستور کار خود قرار داد.

  • پارسا منصوری وحید
۲۳
دی
۹۲

برای جاوا

بازی جذاب Modern Combat 4: Zero Hour + دانلود


به گزارش دوره ده؛ در بازی اکشن Modern Combat در نقش یک جنگجوی شکست ناپذیر ظاهر شوید. شما به عنوان یک سرباز وظیفه شناس ماموریت دارید تا به کشورهای مختلف سفر کنید و با دشمنانتان مبارزه نمایید. وجود تجهیزات جنگی همچون هلی کوپتر، تانک و ماشین های پیشرفته جنگی موفقیت شما را تضمین می کند.


 
  • پارسا منصوری وحید